keskiviikko 25. toukokuuta 2016

Hyllykön tapainen keittokirjoille

Tykkään säilyttää resepti kirjojani näkyvillä,
kaapista niitä ei muista ottaa käyttöön.
Sopivaa paikkaa ei oikein ollut.
Jotenka tein pari puulaatikkoa 
ja niiden päälle tarjottimen tapaisen.
Kotoa löytyi maalit:
sävyt pioni ja myytti.
Laatikot vaan päällekkäin ja hylly on valmis,
ja kun kyllästyn,
laatikot saa muuta käyttöä.











Nyt on leipomis rintamalla ollut hiljaista,
opettelen elämäntapa remonttini myötä olemaan
vähemmillä herkuilla.
Tällä hetkellä tuntuukin ,
että olen päässyt irti suurimmasta sokeri koukutuksesta

Raparperipiirakka aika alkaa kohta kuitenkin olla käsillä :)
Tänään upotan käteni multaan ennen iltavuoroa.

Mukavaa keskiviikkoa
Riitta ♥


6 kommenttia:

  1. Tuohan on tosi kiva idea ja nätti. Kivaa päivää Riitta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia , simppelit sitten laittaa laatikot muuhun käyttöön kun kyllästyy :)

      Poista
  2. Hauska idea ja mitkä värit. Liisa

    VastaaPoista
  3. mä olen myös sokerikoukkulainen ja samaa vähentämistä yritän.. mutta kyllä iskee kiukku kun ei ole hyvää tarjolla - huomaa miten riippuvainen sitä on.. mutta kyllä vaan on näpsäkät laatikot ja niin ihanat sävyt.. minkä merkkistä maalia käytit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon nyt 8 viikkoo onnistunu olee ilman sokeriherkkuja, oon korvannu ne erilaisilla smoothieilla ja rahkoilla ilman sokeria tai makeutus aineita ja nyt alkaa tuntuu siltä että olen voiton puolella. Karkkihyllyn kohdalla kaupassa ei ahista ja viikonloppuna herkutellaan miehen synttäreitä toivoen että pieni määrä herkkua riittää :)
      Maali on kotimaista Ilves kalustemaalia sävyt Tikkurilan värikartasta. Maaleista on tulossa piakkoin postaus

      Poista

Mukava kun vierailit,viestejäsi on aina mukava lueksia ♥